fbpx

חופשה במלון בוטיק

חופשה לדתיים במלון בוטיק

לפני כעשרים שנה לקחו אותי אבא ואמא למלון בירושלים. המלון כלל חדר דחוס עם שטיח מקיר לקיר עליו נותרו כתמי הארוחה של האורחים האחרונים. בארוחת הבוקר חיכה לנו קורנפלקס קלוגס בצינצנת זכוכית ודני. היינו הילדים הכי מאושרים בעולם. הנופש היה חלומי והמלון היה יוקרתי ביותר.
מאז ועד היום כל ענף התיירות בישראל הפונה אל המעמד הבינוני שינה את פניו ושידרג את עצמו בצורה מפתיעה… תחילה היו אלו המלונות שהפכו להיות מפוארים יותר ומפנקים יותר, טיפולי ספא הפכו להיות נפוצים וארוחות הבוקר עשירות יותר ממעדן חלב ודגני בוקר.
אחרי המלונות החלו לצוץ ברחבי הארץ ובעיקר בצפון צימרים כפריים המספקים לאנשי העיר את אוירת הכפר בתוך בקתה מעץ… הארוח כלל ארוחת בוקר ביתית, גם היא באוירה כפרית, כמובן.

צימר ברמת אחרת

לא מעטים העדיפו את הארוח הכפרי האנושי והחם בצימר הקטן על פני המלון העצום וההמוני. איכות הפכה להיות מילה חשובה יותר מכמות…
כיום כמות הצימרים שיש ברחבי הארץ היא גדולה מאוד ונראה כי הציבור הישראלי למד לנצל היטב את המבחר העצום. מצימרים זולים של 300 ש"ח ללילה דרך צימרים צמודי בריכה ועד לארוח אקסלוסיבי ברמת מלון בוטיק.
מי מכם שלא שמעו על המושג הזה בוודאי שואלים את עצמם מה זה מלון בוטיק? ביתית, גם היא באוירה כפרית, כמובן.

אז ככה: מלון בוטיק זהו מלון קטן יותר ממלון רגיל אשר מפנק את אורחיו בחבילות נופש עשויות היטב ומושקעות עד לפרטים הקטנים. מלונות בוטיק רבים ממוקמים בתוך מבנים ישנים בעלי ניחוח היסטורי אשר עברו שימור ושיפוץ והותאמו לארוח באוירה מיוחדת של פעם.
מלון בוטיק יתן לאורחיו את חווית הפינוק השלמה ביותר. טיפולי ספא בהזמנה אישית, מלצריות זמינות בכל רגע ופינוקים גסטרונומיים המוגשים במהלך הארוח.
צימרים רבים היום משדרגים את עצמם לרמה גבוהה יותר ונבנים בהשקעה ובמחשבה לתת לאורחים את הפינוק המושלם. ניתן לראות שהצימרים החדשים שנבנו לאחרונה כבר אינם בקתות עץ כפריות אלא מבנים מורכבים מהחומרים הטובים ביותר, ריהוט אלגנטי בעיצובים חדשניים, ריהוט גן מפנק, בריכה צמודה לצימר ועוד כל זאת על מנת לתת לנופשים את חווית הבוטיק המושלמת.

אין ספק כי מלונות הבוטיק הינם המילה האחרונה בתחום התיירות והארוח והם מעלים את כולנו מדרגה נוספת ביכולת שלנו לממש את רצונותינו בתחום הנופש והפינוק. עם השקעה כספית מתאימה יקבל כל אדם את הפינוקים להם זוכה העשירון העליון.
תהנו!

Call Now Button דילוג לתוכן