fbpx

חופשה בצימר עם משפחה גדולה

חופשה בצימר עם משפחה דתית גדולה

רבים מאיתנו מחפשים מקומות לינה לחופשה בצימר בצפון הארץ מעת לעת בכל מיני עונות בשנה, ורבים שואלים האם יש צימרים אשר מיועדים באופן ספציפי למשפחות מרובות ילדים. גם משפחות דתיות וגם משפחות חילוניות מחפשות פתרונות שונים כאלה ואחרים אשר יאפשרו להן לעשות חופשת צימרים בצפון עם המשפחה הגדולה שלהם, ולא בבית מלון המוני וגדול על כל המשתמע מכך.

צימרים למשפחות גדולות ולמשפחות דתיות

כיום ניתן למצוא בצפון הארץ צימרים רבים אשר מיועדים למשפחות גדולות או לכמה משפחות אשר מעוניינות לנפוש ביחד. מדובר על צימרים גדולים בעלי כמה חדרי שינה, חדר אוכל גדול ומרווח, חדר אירוח גדול ומאובזר בכל המכשירים אשר נחוצים, לרבות טלויזיה ומכשיר DVD וכדומה. לדתיים יש מבחר של צימרים גדולים אשר מיועדים לשומרי מצוות אשר בהם תמצאו מטבח עם כלים מופרדים, שני כיורים, שעוני שבת וקרבה לבית כנסת, מקווה וכדומה.

הגעה לנופש בצימרים עם משפחה גדולה

על מנת להגיע לנופש בצימרים אלה בצפון ניתן כיום לשכור מיניבוסים למשפחות גדולות שיפטרו אתכם מהצורך לנהוג. חברות אלה מעניקות שירותי הסעה בכל רחבי הארץ והרכבים שלהם יעמדו לשרותכם בכל עת. היתרונות של השכרת רכבים אלה הם רבים וכוללים:

• בחירת גודל הרכב לפי גודל המשפחה

• נהגים מקצועיים ומנוסים

• כלי רכב בטוחים עם כל אביזרי הבטיחות הנחוצים

• ביטוח לכל הנוסעים

• עמידה מדוייקת בלוחות זמנים

השכרת הסעה לצימרים מאפשרת לכם ליהנות מהדרך מבלי שמישהו יצטרך לנהוג ברכב. כולם יכולים ליהנות מנסיעה משותפת כולל אב המשפחה שאינו צריך לנהוג, ולהגיע למקום הנופש בצורה הבטוחה והיעילה ביותר כולל כל המטען שאתם זקוקים לו בזמן החופשה.

חברת הסעות מטיילי צפת כנען בע"מ מספקת את כל שירותי ההסעות לרבות הסעות לצימרים בצפון, הסעות מאורגנות לחתונות או אירועים אחרים, הסעות למוסדות, לעובדים לתלמידים ועוד. חברת מטיילי צפת כנען תשמח לעמוד לשירותכם לכל מקום בארץ עם צי הרכבים הגדול והמגוון שלה.

Call Now Button דילוג לתוכן