fbpx

חופשה לחיזוק הזוגיות

חיזוק הזוגיות – בצימר לדתיים

היציאה לנופש בכלל ובצימרים דתיים בפרט, מאפשרת לזוגות הדתיים הנופשים בצימרים, רגעי שלווה, רוגע וכן רגעי אינטימיות בין בני הזוג. נופש זה מאפשר אינטראקציה בניהם המחזקת את הזוגיות ומעצימה אותה. ההחלטה על יציאה לנופש אצל האנשים מתקבלת בדרך כלל לאחר תקופה של עבודה מאומצת וממושכת שיגרת חיים רוטינית מתישה ושוחקת במרוץ החיים היום יומי, בין המחויבות לחיי המשפחה למחויבות לעבודה ולקריירה.

חופשה אינטימית

הזוג עושה "עצור" ומחליט לצאת לנופש באחד הצימרים לכמה ימים טובים עם כמה שיותר פינוקים בהתחשב במגבלות התקציביות העומדות לרשותו. בכך משאירים הזוג מאחוריהם את הדאגה לקחת את הילדים לגן להביאם מהגן ,את ניקיון הבית, את בישול האוכל ,את פינוי השולחן, את הדחת הכלים, את הכביסה, את התלייה את הייבוש, את הכנסתה, גיהוצה וקיפולה והנחתה במדף בתוך הארון.

הנופש מתוכנן כך שמספר ימים בשבוע מוקדש לטיולים ברחבי הארץ, והסוף שבוע מתוכנן קינוח לכבוד שבת.
שבת וינפש לעשות לגוף וגם לנפש ,שביתה מעבודה פיזית. וינפש, לעשות לנפש, הזוגות מנצלים את זמן האיכות הזה לשיחות ארוכות ולהתוועדות אחד לשני בצורה האינטימית ביותר, הכרה רגשית עמוקה יותר ומתן תשומת לב אחד לשני,הגעה לתובנות חדשות מתוך הכרה עמוקה יותר בין בני הזוג.
באותם רגעים העולם כולו שייך רק לשניהם. נופש כזה בצימר לדתיים עם נוף טבעי ופסטורלי בצד רגעי רוגע נפשיים בסביבה שקטה ששומעים בה את ציוץ הציפורים, רחוקים מכל רעש והמולת היום יום, מאפשר לזוג לחזור לשגרה לבית לילדים למשפחה לחברים ולעבודה עם כוחות חדשים ורעננים. הגוף והנפש קיבלו את המנוחה שהיו זקוקים לה, זאת תוך כדי שדרוג מערכת היחסים בניהם שבוודאי תביא לחיזוק הזוגיות לליכוד ולגיבוש המשפחה לחינוך טוב יותר של הילדים ולהעצמתה.

Call Now Button דילוג לתוכן