fbpx

הצימרים שלנו

הצימרים שלנו יושבים מול הר תבור ובקעת יבניאל (איזור הכנרת) ומותאמים לציבור הדתי. כשיושבים בדשא, בכיסא הנדנדה, שומעים רק את השקט וכמה ציפורים. רוח מערבית נושבת כמעט כל יום (למי שלא יודע, זאת הבריזה של הים התיכון שמגיעה לפוריה בצהרי היום) ועושה טוב על הלב ומטהרת את המחשבה. אם יושבים בדשא צופים אל נוף כחלחל המהווה רקע לעצי זית רעננים ולכרם קטן של ענבי יין. אם תרצו תוכלו ללכת לטייל בחורשה מתחת לצימרים ולהתבונן בנוף הפרוש לרגליכם (אגב גם בשבת ניתן ללכת לחורשה אשר נמצאת בתוך תחום הערוב).

הצימרים של שושי ויתרו מעוצבים בעיצוב נקי ובצבעים בהירים כך שבכל רגע הלב מואר מבהירות ההיכל ותחושה של מרחב בתוך הצימר. כשפותחים את העינים בבוקר החדר שטוף באור מפנק וכל מה שרוצים זה להמשיך ולהתכרבל במצעים הלבנים והריחנים. וזה ממש לא הכל, כי אפשר להזמין טיפולי ספא מפנקים בהפתעה לבן הזוג בתאום עם שושי ולנשנש שוקולדים שבעלי הבית שמים לכם בשביל הכיף או להתפנק בג'קוזי המרווח.

כששושי ויתרו בנו את הצימרים בצפון לציבור הדתי הם ביקשו במפורש מהאדריכלית שאין הם רוצים חדר חשוך וקטן. אין הם רוצים עוד בקתה לחה ומשומשת אלא הם ביקשו מקום שכל אורח ירגיש שהוא חדש בשבילו. אין ספק שהאדריכלית השכילה לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. אין עוד צימרים כאלו. תבואו, ולא תרצו לצאת….

Call Now Button דילוג לתוכן