fbpx

למה לצאת לצימר כשר?

צימר כשר הוא צימר מיוחד שמותאם לצרכיו של ציבור הנופשים הדתי או סתם שומרי כשרות ומסורת. לכולנו צרכים ורצונות שונים מהצימר שאותו אנחנו רוצים להשכיר לטיול שלנו.

זוג אוהבים היוצאים לנופש חולמים על צימר מעוצב בצורה רומנטית עם נרות ריחניים, ג'קוזי ובקבוק יין. משפחות עם ילדים או חברים שיצאו לטיול, ישמחו לצימר עם בריכה, טלוויזיה גדולה, חדרים גדולים ומרווחים. גם הציבור הדתי מחפש צימר כשר שיתאים לאורח חייהם ולא יעורר קשיים הקשורים בשמירה על מצוות של המסורת יהודית.

נופש בצימר כשר

ארוחות כשרה
צימר כשר מספק אפשרות של ארוחות כשרות וגמישות. בשונה מבית מלון כשר שמספק ארוחת בוקר בשעה קבועה, הצימר מזכיר יותר בית מארח ולכן אפשר לקבוע את השעה הנוחה עבורכם לאכול את הארוחות. אין עוד צורך לקום בשעות בוקר מוקדמות מדי אחרי יום ארוך של טיולים, אפשר לבחור מתי תרצו לאכול, מה יהיה בתפריט והיכן תרצו לאכול את ארוחתכם.

לא עוד חדר אוכל הומה אדם, לעמוד בתור ולאכול את אותה הארוחה בכל בוקר. יש צימרים שמספקים מטבח כשר בו תוכלו לבשל לבד ולהכין את כל העולה על רוחכם. ללא ספק הצימר הכשר נותן הרבה יותר חופש מבחינת האוכל והארוחות של הטיול.

שבת בצימר כשר
שמירת שבת בבית מלון היא קצת קשה ומאתגרת. הצימר לעומת זאת מהווה תחליף זמני לבית ומספק את הנוחיות והחמימות של בית. בצימר כשר יש את כל האביזרים והמתקנים הנחוצים לכם כדי לקבל את השבת, לשמור את השבת ולעשות הבדלה. צימר כשר מספק פלטת שבת כדי שתוכלו ליהנות מארוחות חמות בשבת, שעון שבת ומתקן אוטומטי שמספק מים חמים, מקרר מיוחד ועוד. המארחים שלכם בצימר הכשר דאגו גם לפרטים הקטנים ביותר כמו נרות שבת, כלים לקידוש, סט להבדלה וכד'.

האווירה בצימר בכלל ו בצימר כשר בפרט היא אווירה של בית המחוץ לעיר. בשונה מבתי מלון המוניים ורועשים, הצימר נמצא במקום מבודד ומספק שקט ופרטיות לדייריו. כל מי שבא להתארח בצימר לאחר טיול או לנפוש בצימר, יוכל ליהנות מהשקט ומהטבע, מהיחס האישי והחם של המארחים ולהרגיש את הרוגע והמנוחה שבאוויר.

כפי שראינו, יש הרבה מאוד סיבות טובות לבחור לנפוש בצימר כשר. ולכן, אל תתפשרו על איכות הטיול שלכם, צאו לחופשה בצימר דתי כפרי מפנק בנוף הטבעי של הארץ, ותיהנו מכל היתרונות של האירוח הביתי !

Call Now Button דילוג לתוכן