fbpx

השכרת קרוואן בכנרת

השכרת קרוואן בכנרת

אמנם נדמה שהנופש הכי פופולרי בארץ הוא בצימרים ומלונות, אבל תופתעו לשמוע שהטרנד החם ביותר הוא דווקא השכרת קרוואנים באזור הצפון. עכשיו, אל תטעו ותחשבו שמדובר בחופשה ברמה פחות גבוהה – בעצם מדובר בנופש המתחבר לטבע, בנוחות מרבית, ובמחיר הרבה יותר משתלם.

אזור הצפון, והכנרת בפרט, הם היעדים הכי פופולריים לנופש בארץ, למעט אילת. אבל, בעוד שלאילת אנחנו נוסעים באמת כדיי לחוות מלון יוקרתי, אל הצפון אנחנו נוסעים כדיי לחוות את הטבע המגוון, ששוכן ממש בכל פינה. אכן נסכים עמכם עם תגידו שלטייל וללון בצפון עם אוהלים זה מעט מאתגר ואפילו לא נוח. לכן, הגיע הזמן שתכירו את הקרוואנים להשכרה ותגלו דרך חדשה לנפוש ולטייל.

מהו קרוואן

קרוואן הוא רכב הקטן יותר ממשאית, אך גדול יותר מרכב פרטי ולרוב הוא מתחבר לכלי רכב רגיל בעת נסיעה. המטרה בקרוואן הוא בעצם להוות תחלופת מגורים נוחה ואינטימית ולכן לא מעטים בחו"ל אפילו גרים במתחמי קרוואנים כל חייהם. הקרוואן מכיל אזור לינה, שירותים, מטבחון ואפילו אזורי רביצה.

למה לבחור בקרוואן

ובכן, קודם כל מדובר כאן במחיר שונה לגמרי ממה שנראה במלונות. במסגרת השכרת קרוואן בצפון, שהוא יוקרתי ומרווח, נוכל לשכן 6-7 נפשות, במחיר שבו היינו משלמים לחדר אחד מתוך מספר החדרים שהיינו צריכים להשכיר במלון. כמובן המטבחון בקרוואן חוסך לנו הוצאות באופן משמעותי, היות ואנחנו אלה ששולטים במצרכים הנקנים להכנת האוכל.

לצד ההוצאה, מדובר בשילוב המושלם בין חוויה בטבע לבין נוחות. בעוד שאוהל הוא באמת אופציה מעט מסורבלת, במסגרת השכרת קרוואן בכנרת, או בירדן, אנו מקבלים את מלוא הנוחות וההיגיינה ועדיין אנחנו יכולים לחוות את הטבע ממש על מפתנו.

איך זה עובד

גם כאן תוכלו להחליט מה הכי נוח לכם – ישנם פארקים מסודרים ברחבי הארץ אשר ניתן להחנות בהם את הקרוואנים והם ממש על מפתן אוצרות טבע שונים. לדוגמא, ניתן לבצע השכרת קרוואן בכנרת באזור ייעודי, או אפילו בנחל חצבני. לצד זה, יש אלו שמעדיפים לנוע ממקום למקום ולכן עושים השכרת קרוואן בצפון ומבקרים במספר מקומות לאורך תקופה של כמה ימים, על מנת לחוות את הצפון במיטבו. בסופו של דבר המושכות בידיים שלכם ונשאר לכם רק ליהנות.

לסיכום

כבר כמה שנים שהשכרת קרוואנים בצפון היא הדרך החדשה לנפוש ולתור את הארץ. מדובר בשילוב נהדר בין נוחות ויוקרה לבין חווית הטבע האולטימטיבית.

אצלנו בחצר תוכלו לראות קרוואן שחונה בחודשי החורף הינה תמונה שלו מהחצר שלנו : 

 

 

 

 

ככה זה נראה בחודשי הקיץ הקרוואן שלנו יורד לחופי הכנרת ומושכר שם למטיילים.

 

 

נשמח לעזור לכם למצוא את החופשה המושלמת .

Call Now Button דילוג לתוכן