fbpx

צימרים לציבור הדתי

צימרים לציבור הדתי – מה תמצאו בצימר שלכם?

צימרים עם חדרים גדולים

הצימרים לציבור הדתי מתאימים גם למשפחות. בעוד שרוב הצימרים מיועדים בעיקר לזוגות, צימר משפחות הוא גדול יותר ומאפשר למשפחות עם ילדים לבוא ולהתארח בו בהנאה ונוחות מרבית. החדרים נפרדים ומספקים אינטימיות, פרטיות וצניעות לכל בני המשפחה. במידה ויש בכך צורך, יש גם מיטה יהודית לבני הזוג הדתיים.

מטבח כשר בצימר לדתיים

המטבח בצימר לציבור הדתי הוא מטבח כשר, עם כיור מופרד , כלים נפרדים וכשרים, כלי לנטילת ידיים, מקרר כשר וכל האביזרים הנדרשים לשמירת כשרות בצימר. המטבח הוא גדול ומאפשר לבני המשפחה להכין לבד את ארוחותיהם בעצמם. מה יכול להיות יותר מפנק מארוחת הבוקר של אמא בצימר ביתי בטבע?

שמירת שבת בצימר לציבור הדתי

למה להגביל את עצמכם ולצאת לטיולים קצרים. בצימרים שומרי שבת לציבור הדתי תוכלו לנפוש וגם לשמור שבת! בצימר הדתי תוכלו למצוא את כל האביזרים שנדרשים לכם לשמור שבת וליהנות מחופשה מפנקת בטבע. תוכלו למצוא פלטת שבת, שעון שבת, כלי קיבול למים חמים ועוד. בנוסף תמצאו גם נרות שבת, כלים לקידוש והבדלה. תוכלו לצאת לסוף שבוע בצימר ללא דאגות ולשמור שבת כהלכה.

צימר עם בריכה לדתיים

בריכה מותאמת לציבור הדתי בה ניתן להשתכשך בימים הקיציים עם כל המשפחה.

מה עוד תמצאו בצימרים לציבור הדתי?

גם הדתיים יודעים ליהנות ולכן הצימר הדתי מספק הפתעות ופינוקים לא פחות טובים מכל צימר חילוני

ארוחות בוקר בצימר
יש שתי אופציות לארוחות בצימר שלכם, להכין את האוכל לבד בטבח הפרטי שבצימר או להזמין ארוחת בוקר מוכנה וכשרה בהשגחת הרבנות. מי לא אוהב שיפנקו אותו ויגישו לו ארוחת בוקר חמה וטעימה?

ג'קוזי וטיפולי ספא בצימר
אפשר להפתיע את בני הזוג ומשפחותיהם בטיפול ספא מפנק. אם יוצאים לנופש צריך ליהנות כמה שיותר ומה יכול להיות יותר מפנק מטיפול ספא שמרחיק את כל המתחים ומרגיע את הגוף והנפש. בנוסף, תוכלו למצוא בצימר ג'קוזי שבו תוכלו לרחוץ ושחרר את שרירי הגוף מלחצי היום יום.

צימר לציבור הדתי בטבע
הצימרים ממוקמים בישובים בצפון, במקומות פורחים וירוקים. רחוק מרחובות ראשיים והמולה. זהו המקום להירגע, להתענג על הנוף הטבעי, לצאת לטיול באתרים ונחלים בקרבת מקום ובערב לשתות תה בחוץ ולהביט בשקיעה.

Call Now Button דילוג לתוכן