fbpx

צימרים לזוגות דתיים

צימרים מיוחדים לזוגות דתיים

צימרים לזוגות דתיים הפכו בשנים האחרונות ליותר ויותר פופולאריים. המגזר הדתי מהווה את קהל היעד האופטימאלי לאירוח בצימרים מכמה סיבות. קודם כל המגזר הדתי ניחן באהבת הארץ והרצון הבלתי נדלה לצאת לטיולים ומסעות ולראות את נופיה של ארץ ישראל היפה! מצד שני לציבור הדתי יש יחס מיוחד לנושא הזוגיות.

אפשר לומר שהזוגיות עבורם הוא נושא בעל חשיבות עליונה. ולכן זוגות דתיים רבים יוצאים לטיולים יחדיו כדי לחוות חוויות משותפות ולהעמיק את הזוגיות שלהם.

מה זוגות דתיים ימצאו בצימר שלהם?

ארוחת בוקר – כמה נפלא להתחיל את היום בארוחת בוקר טעימה. זוגות דתיים המתארחים בצימר יוכלו לפתוח את יומם בארוחת בוקר כשרה לבחירתם. אפשר להתייעץ עם המארחים ולבחור איזה אוכל יוגש, לברר באיזה קייטרינג הוא מוכן ומה ההכשר שלו, לקבוע את השעה שבה הם ירצו לאכול וכו.

מקרר – הצימר כולל גם מטבח ומקרר, יש אפשרות לבשל את הארוחות לבד ולשמור אותן במקרר. המטבח מופרד בין חלבי לבשר. הכיור, מקרר והסכום כשרים ומפרדים בשר חלב. הצימרים מתחשבים בצרכי הדתיים ומספקים להם מטבח כשר למהדרין.

ג'קוזי ומקלחת מפנקת – אחרי הטיול תוכלו להתקלח במקלחת מפנקת או לשבת יחד בג'קוזי ולהתענג על הזרמים החמים שפוגעים בגופכם ומשחררים את כל השרירים התפוסים. אין מקום רומנטי יותר מאשר ג'קוזי, תוכלו שלבת בתוך הזרמים, ללגום יין או שמפניה וליהנות מהחברה אחד של השני.

יין ונרות – כדי להוסיף לאווירה הרומנטית, תוכלו למצוא בצימר יין ונרות. זוגות אוהבים יכולים לצאת לדייט רומנטי בצימר עצמו, ללגום יין משובח לאור נרות, לשוחח ולקרב את לבבותיהם.

פלזמה – בתוך הצימר תמצאו טלוויזיית פלזמה ענקית שבה אפשר לראות סרטים רומנטיים או אפילו קומדיות. אין כמו סרט טוב לפני השינה, שמוקרן אליכם על מסך פלזמה ענק!

מיטה זוגית – כמו בכל צימר, גם צימרים לזוגות דתיים מספקים מיטה גדולה ונוחה שאפשר להתפנק בה ולהתכרבל עם אהובת לבכם. תוכלו ליהנות משנת לילה חלומית לצד בן או בת הזוג שלכם.

ערסל – מחוץ לצימר יש ערסל שבו בני הזוג יכולים להתרווח ולנוח אחרי יום של טיולים. דמיינו לעצמכם, להתחבק בערסל בסופו של יום ולהתבונן יחד בשקיעה לצליל ציוצי הציפורים.

כולנו יודעים שהחלק הטוב ביותר בטיול, בסופו של דבר הוא הצימר עצמו. צימרים לזוגות דתיים מאפשרים להם ליהנות מזמן איכות ביחד, להכיר זה את זו יותר ולהעמיק את הקשר ביניהם. בנוסף צימרים אלו מאפשרים לזוגות דתיים לשמור על כל המצוות ועל אורח החיים הדתי ללא כל קושי או בעיה.

Call Now Button דילוג לתוכן