fbpx

צימרים לדתיים

צימרים לדתיים – מה מיוחד בהם?

צימרים לדתיים הם צימרים מיוחדים שמעוצבים ומאובזרים בצורה כזאת שתהיה נוחה למגזר הדתי. אורח החיים הדתי מצריך תשומת לב מיוחדת לפרטים הקשורים בחיי היום יום, שמירת הכשרות, המצוות וההלכות של הדת היהודית. זוהי הסיבה לכך שכאשר משפחות דתיות יוצאות לטיול בטבע ומחפשות צימרים ללילה, עליהן לבחור צימרים לדתיים כדי להעביר את הטיול בקלות ובנוחות מרבית.

צימרים לדתיים מפנקים לא פחות מצימרים אחרים : בוודאי שאלתם את עצמכם מה בעצם מיוחד בצימרים לדתיים. ועד כמה הם שונים מכל שאר הצימרים. ראשית כל חשוב לציין שצימר למגזר הדתי כולל את כל הפינוקים והמנעמים שמוצעים בצימרים לחילונים. בקתה בחיק הטבע, אווירה קסומה, נוף מדהים, חדרים מעוצבים ונוחים, מטבח לבישול, מיטה ענקית וכמובן ג'קוזי. כל אלו הופכים את הנופש בצימר לחוויה יוצאת דופן ומפנקת במיוחד.

כשרות בצימר דתי

בשונה משאר הצימרים, צימרים לדתיים מתחשבים בהגבלות והאיסורים של הדת וכן בחובות שעל האדם הדתי לבצע גם בזמן הנופש. החשוב ביותר הוא שמירת הכשרות. המטבח בצימרים דתיים מעוצב על פי ההלכה, עם הפרדת כלים, כיורים וסכום. בנוסף ישנו כלי לנטילת ידיים לפני הארוחה. צימר כשר מאפשר למטיילים הדתיים לבשל ולאכול בבקתה ללא שום חשש.

שמירת שבת בצימר לדתיים:

טיול לסופשבוע בטבע לא מהווה יותר קושי עבור המטיילים הדתיים. צימרים לדתיים מאפשרים להם לקבל את השבת ולשמור שבת ללא דאגות מיותרות. הצימר הדתי מספק את כל הציוד והמכשור החשמלי כדי שהשבת תעבור בקלות ונעימות ממש כמו השבת בבית. בצימר לדתיים יש פלטות שבת שמאפשרות לחמם את ארוחת השבת ולהתענג על אוכל חם וטעים, כמו כן, ישנו כלי כיבול של מים חמים, שעוני שבת ועוד אביזרים שמקלים על שמירת שבת בטבע. בנוסף הצימר הדתי מספק כלים לקבלת שבת, גביעי קידוש, נרות, סט להבדלה ועוד.

הציבור הדתי ושומר המסורת כבר לא צריך לחשוש מלשכור צימרים מכיוון שישנו מגוון רב של צימרים לדתיים שמספקים את כל הצרכים הייחודיים של אורח החיים היהודי! לא רק שתוכלו לטייל בארץ ישראל ולהתענג על נופיה המרהיבים, תוכלו להתפנק בצימר נוח וכשר, לבשל, לישון ולנפוש ללא כל דאגה, והכי חשוב תוכלו לקבל את השבת בטבע ולחוות עונג שבת שאין כמותו במקומות היפים ביותר בארץ!

Call Now Button דילוג לתוכן