fbpx

5 הטיפים לבניית הצימר המושלם

חמשת הטיפים לבניית הצימר המושלם

חלק נכבד בתרבות התיירות בארץ הוא תיירות הצימרים. החל מחופשה מתוכננת לאמצע שבוע, עד לסוף שבוע מפנק וספונטני. חופשה בצימר מספקת ללקוח מקום רגוע ושליו, לצד הנופים והמקומות הכי יפים במדינתנו, כמו גם אטרקציות שונות בסביבת הצימר.

כיום, ישנה דרישה גוברת לצימר מעץ המייצג עבור הלקוח אפשרות להנות מאווירה כפרית ואפילו אווירה של חו"ל. כיוון שרוב בתי המגורים בארץ בנויים בצורה עירונית- בניינים או בתי מגורים, האווירה אותה מעניקים צימרים מעץ היא אווירה של חמימות, בריחה למקום שונה ושליו, טבעי ומאוזן. מעין חזרה למקורות שלנו, לרצון שלנו להשתלב עם הטבע ומה שמייצג בדיוק את המטרה לשמה הלקוח מחליט לנפוש בצימר.

צימרים מעץ דורשים בנייה קפדנית, עם דגש על חומרי גלם טובים, אך לא רק. זוהי גם השקעה משתלמת, שכן לא מדובר רק בטרנד, אלא במגמה גדלה ומתפתחת של תרבות הנופש. על כן, כבעלי עסק מתחיל או ותיק, עלינו לדעת על בניית הצימר המושלם. לכן, אספנו לכם כאן חמישה טיפים:

1. התאמה לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים

לפני כל בניה, עלינו לתכנן את הצימר כך שיתאים לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים. עלינו לקחת בחשבון שככל שנרחיב את קהל היעד שמגיע לנפוש, נכניס פרמטרים שונים שיכולים להתאים למגוון אוכלוסיות- כך נגדיל את מספר הלקוחות שלנו. רצוי לשקול להתאים את המטבח של הצימר לשומרי כשרות, על ידי בניית כיור כפול למשל, התקנת שעון שבת ומציאת בית כנסת יעודי ללקוח בסביבתנו. כך הצימר יתאים גם לשומרי השבת והמסורת, ינעם להם ויכבד אותם.

2. לפנק באווירת ספא

אין ספק כי הלקוחות שלנו מצפים לנפוש, לנוח משגרת יומם ואף לברוח מעט מההמולה האופיינית לחיי היומיום שלהם. טוב יהיה אם נתקין ג'קוזי ואף סאונה מפנקת, שיהפכו את הצימר לא רק למקום אליו אפשר לברוח כדי להתמזג עם הטבע, אלא למקום בו החוויה עוצמתית והנפש והגוף מתאגדים. הלקוחות יעריכו את הפינוק, יחזרו ואף ימליצו לחבריהם ומשפחתם.

3. עיצוב הפנים

צימרים מעץ מבטאים רוגע וכפריות . עיצוב הפנים יכול להועיל לחוויה, שכן בחופשה אנחנו מצפים לא רק לנוח, אלא להפעיל את כל החושים שלנו, ואין דבר טוב יותר מאשר עיצוב מפנק, רך, נעים ומרגיע כדי להשלים את החופשה האידיאלית ללקוח שלנו. לצד מעטה העץ, בחרו בעיצוב פנים מרגיע, בהיר, מחומרים רכים וטבעיים ככל האפשר: כותנה, עץ בגוונים משלימים לגוון הצימר מעץ אותו אתם בונים, צבעים רכים. למשל, גוונים של לבן שטרנדיים מאוד היום בטקסטיל, ומשלימים את צבעי העץ בצורה מושלמת ויוצרים אווירה מרגיעה.

4. החומרים הכי טובים שיש

בניית צימרים מעץ דורשת השקעה ראשונית, אך ההשקעה הזאת משתלמת לנו אם הצימר עמיד בפגעי הזמן, מזג האוויר, הלחות ושאר פרמטרים שעלולים לפגוע בצימר שבנינו לאורך זמן השימוש בו. עלינו לבחור את החומרים הכי טובים, לצד גימור שאולי יהיה פחות טרנדי – אך ישמר לאורך זמן בצורה הטובה ביותר. כאן, אין פשרות. עץ איכותי וגימור מעולה יחזיק לאורך זמן וישרת אותנו ואת לקוחותינו בצורה נאמנה, בניגוד לגימור לא איכותי ועץ מאיכות ירודה שעלולים לפגוע בתוצרת העסק שלנו ובהחזרת ההשקעה והרווחים ממנו.

5. בחירת בעל מקצוע טוב

בעל עסק עם ניסיון רב בבנית צימרים מעץ ידע לנתב אותנו לבחירה הטובה ביותר בחומרי הגלם, יביא לנו את המידע הטוב ביותר בקשר לצימרים מעץ ויבנה עבורנו את הצימר הכי איכותי, אסתטי ומשתלם שנוכל לבקש.

Call Now Button דילוג לתוכן