fbpx

יוצאים לחופשה! אבל, בנוגע למשלוח פרחים ביום המיוחד שלכם?

החלטתם לצאת לחופשה משותפת כדי לחגוג. אתם מגיעים לצימר, מניחים את התיקים ומתחילים להירגע. אבל, החלטתם לפנק את בת הזוג גם במשלוח פרחים. אז מה בוחרים? איך מתזמנים את המשלוח לחופשה שלכם? וכמובן – איך שומרים על הזר במהלך חופשה של כמה ימים? כל התשובות לכל השאלות במאמר שלפניכם.

אתם עומדים לצאת לחופשה בצימר מרוחק בצפון או במלון במרכז הארץ, אבל אתם יודעים שנקודת החולשה האמתית של בת הזוג שלכם היא דווקא משלוח פרחים ענק בצבעים חמים ואוהבים. אז נכון, תמיד ניתן לברוח מהצימר בשעות הבוקר המוקדמות ולהתחיל לתור אחר חנויות פרחים כדי לרכוש זר, אבל הטכניקה הזו מבטלת לחלוטין את אלמנט ההפתעה שהופך את הזר למיוחד בהרבה.

בשלב זה וודאי עולות שאלות רבות כמו – איך בוחרים זר פרחים, איך מתזמנים את המשלוח וכמובן מה עושים עם הזר כמה דקות אחרי שמפלס ההתרגשות ירד? כדי לענות על התשובות, התיישבנו לשיחה עם צוות המומחים מחברת פרחי טוליפ פרחים חולון ששמחו לשפוך קצת אור על זרי הפרחים שמסביב.

מאיפה מזמינים משלוח פרחים בחופשה?

כולנו מכירים את חנות הפרחים בפינת הרחוב שמציעה לנו זרים מרשימים במחירים זולים במיוחד, אבל קרוב לוודאי שטווח המשלוחים של אותה חנות קטנה, לא מתקרב אל הנקודה הגאוגרפית שבחרנו למקם בה את החופשה הקרובה שלנו שקרוב לוודאי שתהיה רחוקה מסביבת המגורים הטבעית שלנו.

כדי להתמודד עם הבעיה מומלץ לחפש מבעוד מועד חנויות פרחים המבצעות משלוחים בטווח של הצימר או בית המלון שאנחנו עומדים לבקר בו בתאריכים הקרובים. אבל, מלבד טווחי ההגעה מומלץ לוודא מהן שעות ההגעה של המשלוחים ומהו מגוון הזרים שהם מוציאים במשלוח שכן לא תרצו לבחור בחנות שמבצעת משלוחים רק בשעות הצהריים או הערב ולהרוס את זמן האיכות שלכם.

בנוסף, מומלץ לבדוק את שעות הפעילות של החנות עצמה ואת גמישות החנות בנוגע לשינוי מועד המשלוח או סוג הפרחים. למרות שנקודה זו אינה קריטית, היא תוכל בהחלט לסייע לכם להשלים את ההפתעה גם במידה והחלטתם לערוך שינוי בתוכנית המקורית.

אוקיי, מצאנו חנות והשעות מתאימות. אבל מה לבחור?

כאשר אנחנו ניגשים לבחור זר פרחים, ישנם כמה וכמה פרמטרים אותם עלינו לשקול על מנת להצליח במשימה ולצאת עם זר פרחים מרהיב שלא יעלה כמו עלותה של החופשה כולה:

תקציב– הנקודה הראשונה והמכרעת ביותר היא כמובן נושא התקציב. הקפידו לבקש מחנות הפרחים רק הצעות בטווח התקציב שאותה קבעתם מראש ואל תחרגו ממנו שכן עלותם של משלוחי פרחים יכולה לנוע בין 30 שקלים ליותר מאלף שקלים.

סוג– האם ישנם פרחים שבת הזוג שלכם מחבבת במיוחד? במידה וכן הקפידו לציין זאת בשיחה עם מוכר הפרחים, על מנת שזה יתאים לכם זר שיקלע בדיוק לטעמה של בת זוגתכם ויקנה לכם כמה וכמה נקודות זכות. במידה ואינכם יודעים על סוג ספציפי תוכלו תמיד לשאול את בת הזוג שלכם בשיחת חולין כמה ימים לפני הנסיעה או להסתפק בזר של ורדים אדומים.

צבע– הקפידו לבחור בזר בצבע המועדף על בת הזוג שלכם. בחירת הצבע תעזור למוכר הפרחים לצמצם את האפשרויות בשבילכם ולהקל עליכם את הבחירה. בדרך זו,  גם אם הזר אינו מרשים במיוחד בגלל מגבלת התקציב הוא עדיין ימצא חן בעיני בת הזוג שלכם.

הצלחנו! בחרנו זר לפי הכללים והמשלוח הגיע בזמן. מה עושים עכשיו כדי שהוא לא ינבול?

אחת מהבעיות המוכרות ביותר במשלוחי פרחים היא כמובן הטיפול בזר הפרחים, רגע אחרי שרמת ההתרגשות חוזרת לרמתה הנורמלית. הבעיה מחריפה כאשר מדובר בחופשה, שכן על הזר עצמו לשרוד כמה ימים רגע לפני שתאספו אותו בחזרה אל ביתכם.

הטיפ הראשון בשמירה על הזר הוא קציצת הגבעולים. הקפידו לחתוך את קצותיהם התחתונים של הגבעולים באורך של כחצי סנטימטר לפני שאתם מכניסים אותם לכלי עם מים. פעולה זו, תאפשר לפרחים לצרוך את המים בקלות יתרה ולהעביר אותם אל עלי הכותרת בכדי למנוע את נבילת הפרח עצמו.

חשוב מאד למקם אותו בתוך כלי עם מים באזור מואר אך לא בחשיפה לשמש ישירה. חשיפתו לשמש ישירה תוביל לקמילת העלים במהירות ולמותו של הפרח, לעיתים אפילו בתוך יום בודד. אם תרצו לחזק עוד יותר את רמת ההישרדות שלו, הקפידו להחליף את המים בכל יום או יומיים בכדי ובמידה והדבר מתאפשר הוסיפו 2 כפות אקונומיקה למים כדי למנוע מחיידקים להתרבות ולגרום לריקבון (אפשר בהחלט לבקש מהחדרנית מעט אקונומיקה אם אתם שוהים במלון)

לסיכום, אם החלטתם לצאת לחופשה רומנטית ומפנקת, אל תשכחו לדאוג מראש גם למשלוח פרחים. אנחנו מבטיחים לכם שלמרות כל ההשקעה ותכנון החופשה זר הפרחים יהיה ללא שום ספק – גולת הכותרת של החופשה שלכם.

Call Now Button דילוג לתוכן