fbpx

כך תתכננו לכם ערב של כיף בג’קוזי

החלטתם לצאת לחופשה, ארזתם את התיקים ויצאתם לדרך. במהלך כל הנסיעה אתם רק מחכים לטבול בג'קוזי המרווח והמפנק שמחכה רק לכם בצימר. מה כדאי להוסיף לטבילה כדי להפוך אותה לחוויה מיוחדת? כל התשובות במדריך שלפניכם.

כמעט כל צימר בישראל מציע לכם, מלבד מיטה נוחה ונוף מרהיב, גם ג'קוזי מפנק בצימר עצמו או מחוצה לו. אתם בהחלט יכולים לפגוש בג'קוזי זוגי או בג'קוזי משפחתי כאשר דרך הפעולה של כולם זהה למדי – ממלאים מים עד מעל למתזים, נכנסים מפעילים ונרגעים.

נכון, חווית הפינוק והעיסוי המימי הן חוויה שאין שנייה לה. אבל, ישנם כמה וכמה דברים שתוכלו לשלב במהלך טבילה בג'קוזי כדי להעלות אותה כמה רמות כלפי מעלה וחשוב לדעת כמה כללי בסיס רגע לפני שאתם פותחים את בקבוק היין ולוחצים על כפתור ההפעלה.

אז מה כדי לשלב בטבילה בג'קוזי וממה כדאי להיזהר? איגדנו בשבילכם כמה וכמה טיפים שימושיים שיהפכו את הטבילה המוכרת לחוויה חדשה ומרעננה.

פצצות אמבט – בשביל הפינוק

רבים מאתנו מוסיפים לג'קוזי מלחים ושמנים ארומטיים שונים בשילוב עם קצף אמבט כדי להזין מעט את העור במהלך השהייה בג'קוזי. למרות שהמנהג הידוע ותרומתם של השמנים והמלחים חשוב לדעת כי דווקא אותו קצף אמבט מבצע את הפעולה ההפוכה ומייבש את העור כך שלמעשה לא השגתם דבר.

אם אתם רוצים להגיע לתוצאה המיוחלת מומלץ להשתמש באמצעי חדש-ישן שעונה לשם פצצת אמבט. אותה פצצה לא תזיק לכם או לג'קוזי ולמעשה היא ערבוב בין סודה לשתייה, מלחים מזינים ושמנים ארומטיים המופיעה בצורת כדור קטן וצירופה לג'קוזי תיצור הליך תסיסה שיוביל ליצירת קצף ולהשתחררותם של כל החומרים המזינים האצורים בה.

את פצצות האמבט תוכלו להכין בקלות על פי מגוון רחב של מתכונים ברשת האינטרנט, לפי טעמכם האישי או לרכוש פצצת אמבט מוכנה באחת ממגוון החנויות המתמחות במוצרים להזנת העור או פינוקי אמבט שונים.

רוצים בכל זאת להכין לבד? הנה מתכון מוצלח להכנת פצצת אמבט.

תשאירו את האוכל מחוץ לג’קוזי

אחת הנקודות החשובות בעת הטבילה בג'קוזי היא העלייה בחום הגוף ובלחץ הדם. רבים מאתנו כלל לא מודעים לנושא ובעת השהיה בג'קוזי, מצרפים לחגיגה גם דברי מתיקה שונים וחטיפים. הדבר גורם לתנועת דם רבה מחלקי הגוף ישירות אל הקיבה שצריכה להתחיל לעבוד בקצב מוגבר ולמעשה מרגע זה עולה סכנת ההרדמות בתוך הג'קוזי עצמו.

ההמלצה במקרה זה היא לאכול את הארוחה המתוכננת עד כשעה לפני הטבילה בג'קוזי ולאפשר לקיבה לעכל את המזון בזמן מנוחה. אם עדיין תרצו לשלב מעט פינוקים קולינריים במהלך הטבילה בחרו בכמות קטנה במיוחד או בפירות וירקות שיתעכלו בקלות ולא ירדימו אתכם ויגרמו לכם לוותר על החוויה.

אם שותים לא טובלים

אחרי שדנו בהשפעתם השלילית של מזונות עתירי שומן במהלך השהייה, נרצה לגעת בנקודה הנפוצה ביותר ואולי המסוכנת ביותר של שתיית משקאות אלכוהוליים בזמן הטבילה. כפי שציינו, רמת לחץ הדם בעת הטבילה במים החמים נמצאת במגמת עליה ושילוב של משקאות אלכוהוליים או משקאות אנרגיה, יכול להעלות את לחץ הדם לגבהים חדשים ואף להוביל לתחושת סחרור, עייפות או טשטוש.

ההמלצה הגורפת היא להימנע ממשקאות אלו במהלך הטבילה. אבל, אם אתם עדיין רוצים לשלב בטבילה גם משקה משכר אל תקרבו אליכם את הבקבוק כולו אלא מזגו לעצמכם כוס מפנקת ותעצרו בכך. תכנון מוקדם יקטין את כמויות האלכוהול שתצרפו למסיבה ויפחיתו באופן ניכר את הסיכוי לתחושות לא נעימות.

לסיכום, נרצה להוסיף עוד המלצה אחת  – הקפידו לערוך את הטבילות בג'קוזי דווקא בשעות הבוקר. תנועת העיסוי המפנקות והמים החמים דווקא יעוררו אתכם ויאפשרו לכם ליהנות מהחופשה שארגנתם לעצמכם במקום לבלות אותה בשינה ממושכת.

Call Now Button דילוג לתוכן