fbpx

מהן האלטרנטיבות למקומות לינה ברחבי הארץ?

שגרת החיים האינטנסיבית מאוד מאופיינת עם העולם המערביולא פעם, לקיחת פסק זמן זהו תנאי הכרחי המעניק מרחב לנשימה ומאפשר חזרה לשגרה עם כוחות מחודשים. למושג "פסק זמן" ישנם פנים שונות והוא אומנם נתון לפרשנות, אולם רבים יסכימו, כי יציאה לחופשה היא ההפוגה הטובה ביותר המאפשרת פסק זמן אמיתי ואיכותי.

חושבים על חופשה? איפה ישנים?

כאשר מדובר על חופשה אין צורך להרחיק לכת ולעלות על המטוס הבא לחו"ל, היות ועם מגוון אטרקציות הפנאי שקיימות בארץ, אפשר ליהנות גם מבלי לחצות את הגבול. ארץ ישראל אומנם קטנה אך טומנת בחובה אפשרויות רבות הן מבחינת הסדרי הלינה והן מבחינת האטרקציות השונות.אם כבר יצאתם לחופשה צאו לחופשה ארוכה, כך תוכלו לנצל היטב את האזור בו אתם נופשים. על מנת לזכות לחופשה מהחלומות נדרש מעט תכנון מקדים כמו למשל בחירת האזור הרצוי, ארגון מסלול טיול וארגון מקומות לינה הולמים. אם אתם תוהים מהן האלטרנטיבות למקומות לינה בארץ, להלן כל הפרטים.

מתחילים בגדול

אם כבר חופשה אז למה לא בגדול? בארץ אזורים תיירותיים רבים המתרכזים בעיקר בערים הגדולות. כאשר אתם בוחנים מהן האלטרנטיבות למקומות לינה בארץ, מוטב כי קודם כל תגדירו באיזה אזור אתם רוצים לשהות. בנוסף כדאי לחשוב גם איזומןחופשה אתם מחפשים ואם התשובה היא חופשה יוקרתית, מלונות הם ללא ספק פתרון הלינה המתאים. לידע כללי, למי שאינו מנוסה, ריכוזי המלונות הגדולים ביותר נמצאים במקומות כמו אילת, תל אביב, הרצליה, טבריה וים המלח וביניהם תוכלו למצוא אירוח ברמת חמישה כוכבים, אירוח יוקרתי לכל הדעות וכמובן שעם מספר כוכבים נמוך יותר תוכלו לחסוך בהוצאות.

היידה אל הכפר

בין אם מלונות אינם כוס התה העדיפה עליכם, ובין אם רק הפעם מתחשק לכם להתפנק בחופשה רומנטית הרחק משאון העיר הסואן צימרים הם האופציה העיקרית. בניגוד למלון, צימר הנו פחות המוני,מה גם שרוב הצימרים ממוקמים בצפון, בכפר מבודד, משקיפים על נוף הררי ומעניקים לשוהים חופשה רומנטית חלומית עם אינסוף פינוקים. בין המותרות של חופשה בצימר תזכו לרוב לג'קוזי מפנק, מטבח מאובזר, מכונת קפה, טלוויזיה עם מסך רחב, מבחר סרטים ועוד פינוקים שיגרמו לכם לרצות להישאר בצימר לכל החיים.

וילה מפוארת

אחת מאטרקציות הנופש החדישות ביותר היא וילת הנופש היוקרתית. הווילות ממוקמות בפריסה ארצית וניתן לשכור וילה באילת, בצפון, במרכז או באזור השרון. וילות הנופש הן וילות פרטיות מרובות חדרים אותן ניתן לשכור לכמה לילות שרוצים. ברוב המקרים מלבד לשטח הבית הגדול ישנו גם שטח חיצוני המכיל ברכה, מתחם ברביקיו ואזורים לישיבה. הווילות הנן פתרון אטרקטיבי לאירועים רבי משתתפים, לחופשות משפחתיות, למסיבות רווקות ורווקים וכמובן שהאפשרויות הן רבות ונתונות ליד הדמיון.

לא חייבים לפזר כספים

כמובן שלא כולם בעלי אמצעים, וחופשות יוקרה אינן מנת חלקם של לא מעט אנשים. לכן אם ברצונכם לצאת לחופשה לא יקרה, ואתם תוהים מהן האלטרנטיבות למקומות לינה בארץ, גם עבורכם ישנם מקומות לינה לא מועטים– גם במקומות מבודדים וגם באזורים תיירותיים. בית היתר תוכלו למצוא אכסניות, בתי אירוח ובתי ספר שדה המציעים חדרים צנועים ואם אתם מרגישים ממש הרפתקנים, תמיד תוכלו לבחור באתרי קמפינג ללינה באוהלים
Call Now Button דילוג לתוכן