fbpx

מסלולי טיולים לדתיים

כשמתכננים חופשה לציבור הדתי באזור הצפון יש המון פרטים לברר: איפה לנפוש, איפה לישון והאם הצימר מותאם לצרכים האישיים שלנו. אבל שום חופשה לא תהיה מושלמת בלי לתכנן מה נעשה בכל הזמן הפנוי בחופשה שלנו. באזור הצפון, ובאזור הכינרת בפרט, אטרקציות רבות ושונות המתאימות לכל סוגי הנופשים: משפחות, זוגות, חילוניים או דתיים.

אטרקציות באזור הכינרת:

מסלולי טיולים רגליים או טיולי אופניים:
באזור הכינרת מסלולי טיולים רבים המתאימים לטיולי משפחות, מטיבי לכת או לטיולי אופנים. בבית צידה, נחל משושים, כורסי, עין-גב והאזור ישנם מסלולי הליכה ואופנים רבים. בררו אילו מסלולים מתאימים לכם על פי יכולתכם, הכושר הגופני שלכם, ההרכב בו אתם מתכננים לטייל (עם ילדים או בלי), האם המסלול מעגלי ודרכי הגעה.

רכיבה על סוסים:
במושבים רבים בצפון מציעים טיולי סוסים שונים- טיולים של יום שלם, מספר ימים או מספר שעות. טיולים אלו משלבים חוויה של רכיבה על סוסים עם נופים עוצרי נשימה באזור הכינרת.

מרחצאות ואתרי ספא:
באזור הכינרת אתרי ספא רבים, המתאימים לחילונים ולדתיים. באתרים אלו אפשר לקבל טיפולים מסוגים שונים כמו שיאצו, דיקור, מסאז'ים מסוגים שונים ועוד, שיעזרו לכם להירגע מלחצי היומיום ולחוות את החופשה המושלמת. באזור ישנם גם אתרי מרחצאות בהם מעיינות חמים לפינוק מושלם.

חופי הכינרת:
הכינרת היא אחד המקומות הקסומים בישראל. היא מלאה בחופי רחצה ואטרקציות. אפשר להגיע לחופים על מנת לרחוץ במי הכינרת המתוקים, ליהנות מספורט ימי כמו בננות, אבובים ושייט בסירות שונות או לאחד מפרקי-המים הרבים על גדותיה. בכינרת חופים המתאימים לרחצה, חופים ללינה ולמחנאות וחופים המותאמים למגזר הדתי ומופרדים לשחיית נשים וגברים.

טיולי ג'יפים:
באזור הכינרת ישנם מסלולים רבים המתאימים לטיולי ג'יפים. יש אופציות רבות לטיולי ג'יפים באזור הכינרת-טיולי בוקר בהם אפשר לצפות על הזריחה, טיולי יום שלמים, טיולים של כמה שעות או טיולי ספארי לילה בהם אפשר לצפות בחיות בר בסביבה הטבעית שלהן. בנוסף ישנם טיולי ג'יפים המתאימים לציבור הדתי ואינם פועלים בשבת.

Call Now Button דילוג לתוכן