fbpx

נופש כשר

נופש כשר לדתיים

על מנת שהנופש יהיה כשר, צריך לדאוג למטבח מופרד, סטים שונים כל כלים חלבי ובשרי, מקרר מותאם, פלטת שבת וכל ההתקנים הדרושים כדי לשמור על המצוות ולקיים את חוקי הדת. ישנם צימרים לדתיים שמאפשרים לבשל ולאכול בצימר ללא חשש לגבי נושא הכשרות, ולאלו שיצאו לטיול בסוף השבוע, גם לשמור את השבת ולהתענג בצימר בנופש כשר ומפנק.

אם אתם יוצאים לחופש, טיול, נופש או סתם סוף שבוע בטבע, הקפידו לבחור את הצימר כך שיעמוד בכל הדרישות שלכם. אין צורך להתאמץ, להכשיר את הכלים או להביא ציוד מהבית. צימר כשר יכול לספק כל זאת עבורכם, בתוספת פינוקים והפתעות מיוחדות. כדי שהטיול שלכם יהיה חוויה משפחתית בלתי נשכחת, תבחרו את הצימר הנכון ותזכו ליהנות מהנופש שמגיע לכם, מהנה, מפנק וכמובן גם נופש כשר.

תכירו: אחוזת היכלות

משפחות דתיות רבות מחפשות לנפוש את החופשה השנתית שלהם במקום שמאפשר להם לשמור על כשרות, צניעות ושבת ומצד שני גם להנות מאיכות בנופש מתנאים טובים וממקום יוקרתי ויפה.
עם בוא האביב אין אדם שנשאר אדיש לנוכח הריחות והצבעים של הפריחה , מזג האוויר המתחמם והשמש הזורחת מבין הענננים המתפוגגים עם החורף. הציבור הדתי ידוע באהבתו לארץ ישראל, לנופיה ולאתריה מלאי ההסטוריה.
בשנים האחרונות הציבור הדתי הופך להיות מודע יותר ויותר לאיכות הנופש שלו. הציבור מבקש את הנוחות ואת השינוי מתנאי הבית השגרתי ומצד שני- נופש כשר.

כאשר המטיילים הם נערים צעירים בעלי רוח הרפתקנות, הם יכולים לישון באהלים באתרי הטיולים או בקרבתם. אך שינה על רגבי האדמה הקשים היא לא אופציה מועדפת עבור רוב רובם של המטיילים. אנשים מבוגרים, ילדים קטנים ומשפחות יעדיפו סידור יותר נוח להעביר את הלילה. בפניהם של המטיילים והנופשים עומדות שתי אופציות עיקריות והן: נופש כשר בבית מלון ונופש בצימר כשר למהדרין.

הבחירה בין צימר לבית מלון תיעשה לנוכח הפרטים הלוגיסטיים ומגבלות הטיול. בתי מלון נוטים להיות יקרים בהרבה אך גם מציעים מגוון רב יותר של אפשרויות. אך לצימרים יש כמובן גם יתרונות רבים משלהם. הפרטיות שכל כך חשובה לדתיים אפשרית יותר בצימר. ההווי הזוגי והמשפחתי מקבל גוון עמוק יותר אישי יותר בצימר. וכמובן החצר שיש כמעט בכל צימר נותנת את אוירת החופשה שמלון אינו נותן.
אם אתם אוהבי טבע וטיולים הצימר מאפשר לכם ולהיות מחוץ לעיר להיות קרובים יותר למסלולי הטיולים ולאתרים הסטוריים רבים.

בצימרים רבים ניתן למצוא בריכה הצמודה לצימר אשר ניתנת לשימוש האורחים. ישנם צימרים ספורים המאפשרים שחיה צנועה ופרטית. הבריכה נותנת לציבור הדתי אפשרות לשחות בזוג- בילוי נדיר מאוד בדורנו….

Call Now Button דילוג לתוכן