fbpx

נופש לציבור הדתי

נופש לציבור הדתי הוא לא בעיה בימינו. יש הרבה בתי מלון, צימרים ואפשרויות של נופש למהדרין כך שהציבור הדתי יכול ליהנות מחופשה מהנה וללא דאגות מיותרות.

מי שיוצא לטיול או נופש בארץ, נדרש להחליט האם הוא ילון בבתי מלון או בצימרים. בעוד שעל פניו שתי האפשרויות דומות למדי, השירותים המוצעים בצימר ובבית מלון הם פחות או יותר אותם השירותים, לינה, שינה וארוחה, אך למעשה בהשוואה בין צימר לבית מלון, רב השונה מן הדומה.

יתרונות נופש בצימר דתי

הציבור הדתי צריך בראש ובראשונה למצוא את המקום הנוח ביותר מבחינת הצרכים המיוחדים שלו, שמירת מצוות, כשרות וכו. כיוון שבארץ הרבה בתי מלון וצימרים מתחשבים בצרכים אלו, אפשר למצוא הרבה צימרים כשרים ומאובזרים לצרכי הדתיים, חדרים עם מיטה כשרה, נרות שבת, מטבח מופרד, שעון שבת, פלטת שבת ועוד.
כמו כן, ישנם מלונות רבים שמתאימים לנופשים מהציבור הדתי. מלונות שמגישים מנות כשרות למהדרין ומאפשרים שמירת שבת. אך אם נתבונן מקרוב נראה שלצימר יש יתרונות קטנים אך רבים על פני בית המלון.

נופש לציבור הדתי בצימר מבודד ושקט

בזמן נופש לציבור הדתי יש צרכים נוספים מלבד הכשרות והמצוות. כמו כולם, גם המשפחות הדתיות והזוגות הדתיים מעוניינים בפרטיות בזמן הנופש שלהם. הצימר מספק את הפרטיות הזו ועל ידי כך גם תורם לשקט הנפשי והרגיעה הכללית בחופשה.

בעוד שבתי מלון הם מקומות הומי אדם, תמיד יש תנועה ערה במסדרונות ובחדר האוכל, וכמובן שתמיד יש את המשפחה הרועשת שמפריעה לכל דרי הבית מלון ומפרה את שלוותם. הצימר הוא בקתה קטנה בטבע והשכנים לרוב הם בני המקום שמנהלים את הצימר ושומרים על כל שהלקוחות יהיו מרוצים תמיד. הציבור הדתי מוזמן להתבודד בצימרים שקטים שממוקמים לרוב עמוק בתוך המושבים הירוקים וקרוב לטבע

נופש עם יחס אישי וחם בצימר

חשוב לזכור שבצימרים אין צוות גדול של חדרנים, מנקים, טבחים ועובדי דלפק. הצימר הוא לרוב עסק פרטי של משפחה קטנה שמתגוררת במקום ומטפלת בניהול השוטף של המקום ובכל הבעיות שהעלולות להתעורר. היחס בצימר הוא חם ומשפחתי.

מי שבא לנופש בצימר מרגיש יותר כמו אורח בביתו של בעל הצימר מאשר שוכר חדר בבית מלון ענק רב קומות. להיכרות אישית ויחס חם חשיבות רבה מכיוון שניתן לפנות לבעלי הצימר בכל בקשה ולקבל בתמורה יחס חם ואדיב. גם הציבור הדתי יכול ליהנות ממקום המותאם לצרכיו הדתיים אך גם לצרכיו האנושיים. לעתים חיוך ואדיבות הם אלו שהופכים את הנופש שלנו ליפה ונעים יותר!

Call Now Button דילוג לתוכן